محمودزاده.مرتضی
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر نقش رسانه های اجتماعی در پیش بینی رفتار خرید آنلاین مصرف کنندگان صنعت چرم
[
دوره21,
شماره
81
- بهارسال
1404]
مصطفوی قوشچی.بهکام
طراحی و اعتبار یابی مدل رهبری سطح پنج در مدارس دوره ابتدایی: یک مطالعه آمیخته
[
دوره21,
شماره
81
- بهارسال
1404]
موسوی نیا. نفیسه
الگوی نوآوری مالی در شرکت های فعال در بازار سرمایه مبتنی بر رویکرد زمینه بنیان
[
دوره21,
شماره
81
- بهارسال
1404]
میرمحمدتبار.سید احمد
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر فرهنگ تعاون و کار گروهی (فراتحلیلی از تحقیقات موجود در ایران)
[
دوره21,
شماره
81
- بهارسال
1404]